swiss
cesar ritz competition
Student Story

丹麥學生Daniel Nygaard Munk分享了是什麼原因令他選擇酒店款待!

瑞士是世界上學習酒店款待的最佳地點之一,它擁有非常濃厚的款待業文化。所以,我知道在這樣的環境中學習可以令我更進一步——尤其是我給自己設定的目標是希望在全球知名及高端的集團中工作…(閱讀更多)

covid19
SEG news

瑞士疫情最新情況 – 2022年最新措施

由於Covid-19的變種病毒Omicron,傳染情況在瑞士已經趨向穩定,瑞士聯邦決定在2月中至尾,漸進式或者一次過廢除嚴格措施….. (閱讀更多)

Q&A
Q & A

瑞士升學信箱

想到瑞士升學,但又有好多野想知,又好多野想問! 不如睇下我地的升學信箱解唔解答到你…(了解更多)

hotelier
Cultural

MBTI職業性格分析

成長途中,很多時候我們都會容易感到迷惘。例如,入讀大學後到底應該選擇什麽科目?或者將來畢業後應該加入什麽行業? 如果你也有為這些問題感到煩惱,不妨嘗試一下我們的MBTI職業…(閱讀更多)

瑞士冬天必去景點!打卡聖地冰川3000 仲有山頂餐廳! – Travel with us 帶你遊瑞士【瑞士生活】

係瑞士讀書既同學Annie趁假期和同學去左冰川3000度玩,除左影好多雪景靚相佢地仲玩埋航拍添啊!就等大家跟住Annie一齊睇下呢個著名既瑞士打卡聖地有咩咁特別啦~