William
SHMS 瑞士酒店管理大學 三年級學生

實習工作︰
英國Queens Hotel Cheltenham MGallery 前台部
美國JW Marriott Austin Hotel 前台部

 

高中畢業後升學路徑愈來愈多,本地升學、外國留學之餘,還可選擇修讀高級文憑、副學士等,再升讀大學學位,William就是其中一位。

香港中學文憑試 (DSE)放榜後,由於未能順利升讀大學,William報讀了IVE香港專業教育學院酒店高級文憑課程,後來轉往瑞士酒店管理大學,希望接觸更多酒店行業知識,並透過海外實習,體驗外國不同文化,有助日後於酒店行業發展更具優勢;經學分豁免後,升讀SHMS瑞士酒店管理大學二年級。

William坦言最初為了適應外國留學生活,努力苦練英語,加上瑞士大學多元文化的幫助,英語大有進步;尋找實習工作時,先後順利找到英國和美國的實習崗位,他目前正於美國的星級酒店進行第二次實習工作。

 

Q. 當初點解會揀响瑞士升學?
W.  因為我讀完IVE之後,發現自己幾鍾意酒店行業。我想在投身酒店業之前,盡量發掘多D唔同既經驗,瑞士既大學課程包括實習工作,可以累積工作經驗、建立未來的人脈,只要肯做,可以接觸酒店不同部門既工作,酒店都係關於人既行業,多學習跟唔同既人溝通,對將來發展好有幫助。

 Q. 香港讀書同瑞士留學有咩分別?
W. 响IVE讀書同瑞士讀書既最大分別係,瑞士係好多元化、好好玩,同埋真係學到好多嘢︰第一係文化唔同,第二係教學課程遠比IVE全面同廣泛。
到瑞士讀書之後,視野都擴闊左,以前剩係Focus香港,依家會留意世界時事,尤其留意世界有很多事物係對酒店業、對自己未來有所影響,看待事物宏觀一點

 

Q. 初時到瑞士讀書,有咩適應?
W. 响瑞士讀書要用英文,開始時有點吃力,唔夠膽講,但我有下苦功,例如上YouTube睇BBC;慢慢主動跟大學裏唔同國籍既同學用英語溝通,其實只要放膽講,就會進步,好快適應。

 

英國VS美國 工作環境大不同

Q. 瑞士大學包括兩次海外實習,你第一次到英國實習,有咩得着?
W. 英國實習最大既經驗係自己既語文能力有所提升,因為完全活响英文既世界。第二係自立能力提升左,因為實習期間可能你要自己搵住宿、去銀行開戶等等,好多事情需要自己去處理和解決。
另外,實習工作令我學識同人相處時唔好抱懷疑態度,尤其係做酒店行業,要打開自己既心扇,才可以同人溝通,如果唔係你只會固步自封、原地踏步,我覺得呢樣嘢係我最大既得著

 

Q. 在英國完成第一次實習後,第二次到了美國JW Marriott Austin實習,兩次實習有咩共通點?
W. 兩者共同之處都係英語既國家,第一,可以幫助到英語進步;第二就係,真係可以體驗到唔同國家既文化。同當地人溝通會發現原來大家既文化背景,點樣影響大家對事物產生不同看法,了解彼此的文化差異,相信呢樣嘢對未來投身社會係非常之有用既

現在於美國JW Marriot酒店實習,William指美國的工作環境輕鬆,上司和下屬打成一片。

 

Q. 英國同美國工作環境有咩唔同?
W .簡單而言,英國人做野係比較輕鬆、簡單。响酒店工作,你可以接觸唔同種類、唔同文化既客人。過程中可以學習點樣運用有限資源去服務客人,亦能學習點樣表現以我地亞洲人既文化,去令唔同國家的客人賓至如歸。
講到美國,我依家就真係好好好享受既!就係因為美國文化同香港既文化係完全唔同。佢哋果邊既階級觀念冇咁高,我同經理可以玩得好開心,所有嘢都好好,所以至今我都好享受這次實習。

SHMS Leysin校區附近設有滑雪場,Wiliam第一次學滑雪,形容過程好好玩。

 

英國實習期間,Wiliam把握假期到冰島旅行,欣賞極光。

 

按此查看學科豁免詳情

更多影片︰

【訂閱YouTube頻道】